15 maja 2017

BLUZA Z HAFTEM I CREEPERSY


Witam wszystkich! Szał na hafty nie skończy się nigdy, bynajmniej w moim przypadku. To zdecydowanie mój ulubiony trend, zaraz po falbanach. Haft to jedna z najstarszych technik zdobienia wszelkich tkanin. Tym razem postanowiłam zaopatrzyć się w bluzę, która świetnie sprawdzi się zarówno w eleganckich jak i co dziennych stylizacjach.
W dzisiejszym outficie postanowiłam połączyć bluzę z koszulą. Od zawsze podobało mi się takie zestawienie. Do bluzy, jak i do haftów znajdujących się na niej, idealnie sprawdziły się creepersy w kolorze khaki. Wszystko zachowałam w zbliżonej kolorystyce, tak jak lubię najbardziej. Jak Wam się podoba? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Do zobaczenia w komentarzach.

BLUZA - TUTAJ LINK | KOSZULA - NO NAME | SPODNIE - TUTAJ LINK | BUTY - TUTAJ LINK  | TOREBKA - TUTAJ LINK | PASEK - TUTAJ LINK
















Stylizacja: BLUZA Z HAFTEM I CREEPERSY

22 komentarze:

  1. Świetny look! Uwielbiam hafty. Bardzo podobają mi się buty :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą bluzę!! I bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna ta bluza *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uległam urokowi haftów. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą bluzę! Robi wrażenie :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te buty <3 świetna stylizacja i zdjęcia, będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne creepersy i cudowne zdjęcia. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi...I follow a very nice post. I hope you follow me too
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw!!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluza <3 z białą koszulą wygląda świetnie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.